Har Blivande blivit vargmat?

Styvdotra och jag börjar nu bli oroliga för att vargen ätit upp Farmor och Blivande!!!

Varför undrar Ni? Jo, Farmor/Svärmor bor ju i Ramnäs och där har de
sett varg flera gånger sista tiden, alldeles precis bredvid Farmors hus.

I morse ringde någon och utgav sig för att vara Farmor och eftersom det var Blivande själv som svarade så kan vi ju inte vara övertygade om att det verkligen var Farmor. Men hur som så åkte Blivande upp till Farmor för att hjälpa henne att klippa lite gräs *läs starta gräsklipparen åt henne ;) * när klockan var straxt före tio. Nu har klockan passerat fyra och han borde ha varit hemma för längesen för det är inte nån stor gräsmatta hon har.

Alltså...Styvdotra och jag tror att Vargen klätt ut sig till Farmor och lurat Blivande att de skulle leka Rödluvan...och nu är han uppäten.

Ja, jag får väl titta i frysen efter mat då för det var ju det vi väntade på att han skulle komma hem med!!!!

Free Orkut and My Space food and drink Graphics Glitters

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Sv: TACK!!!!!!! =)

Postat av: Em

Hahahaha! Jag tror ni har haft jätteroligt när ni har kokat ihop detta. Du klarade av att förmedla det i inlägget också, det är duktigt gjort. Jag har ofta fantasi som jag gärna skulle skriva, men det är svårt att få ihop det så som du gjorde här.

2010-08-17 @ 16:26:09
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Ama de casa

Hahaha! Vad ska man säga? Shit happens ;-)

2010-08-17 @ 18:43:16
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Anna

ha ha vilken bra saga. Jag halkade in här via Kina,så då fortsatte jag och läsa, kul läsning!

Min syrra bor i Savnå så de är nog inte långt från Ramnäs.

Ha en bra kväll! Anna

2010-08-17 @ 19:33:25
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: anki

läskigt :) vi har haft strö vargar här som har gått förbi liksom strö björn, men ingen av det har slagit sej ner mer permanent, än. :)



ha en fin kväll

2010-08-18 @ 17:34:06
URL: http://engstromsfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback