Tisdag i april!

Oj, idag fick jag verkligen till rubriken...den kommer nog att locka nya läsare och jag slår rekord!!! Förresten apropå det...antalet läsare har ökat "dramatiskt" sista veckorna. Undrar om det beror på att jag numera skriver roligare och intressantare bloggar eller om det är så att jag kommenterar hos fler....det är nog det sistnämnda som stämmer!!!!!


Så var då första natten ensam i ödemarken avklarad för den här säsongen och sovit gott skulle jag nog ha gjort om inte Lisa helt plötsligt fått för sig att hon skulle....ja, jag vet inte vad hon skulle. Studsa upp och ner mellan våra båda våningssängar och för den som hört henne hoppa vet att det låter som att man fått in en elefant eller nåt!
Är lite stressad förstår jag på de kroppsliga reaktioner jag får...och det är med all säkerhet den här hemsidan jag ska bygga och som ska vara klar nästa fredag! Ni undrade vad DWT var...det står för Dynamic Web Templates vilket innebär *om jag nu fattat det rätt* att man kan inte ändra på designen när sidan väl är klar utan bara texten. Ja, klart man kan ändra på designen men inte av misstag. Säkert jättebra om man får ihop sammanhanget men just nu brister nåt i mitt huvud!!! Här märker jag tydligt att jag inte är tjugo längre, allt man lär sig måste man göra många gånger för att det ska sitta kvar. Men, jag ska kämpa på för att klara det själv...annars får jag tillkalla en ängel från Skultuna!!! Dock känns det lite knasigt för hon har ju sitt jobb att göra...hon går ju samma utbildning som jag!

Sädesärlan går i alla fall omkring på gården och kvittrar uppmuntrande, blåmesarna jobbar ivrigt på att bli flera och till och med korpen har varit här och hälsat välkommen. Tranorna plogar omkring i luften men stannar inte till vilket jag är tacksam för!!!!

Mot arbetet!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag finns här så slit inte håret av dej utan hojta så ska jag hjälpa dej med din hemsida :-)

2010-04-13 @ 13:44:11
Postat av: Gun

Det verkar kul det du håller på med, men jag förstår att du blir stressad. Kul att läsarsiffrorna ökar. Det är roligt att se kurvan stiga sakta men säkert.

Postat av: Em

Wow! Bygger du upp en hemsida? Jag är impad, sånt kan inte jag. // Hade jag inte kommenterat mycket tror jag knappast jag hade fått särskilt med kommentarer själv heller. Det betyder mycket, det är nog bara de riktigt stora som kan "hålla i gång" utan att själva vara aktiva med att kommentera.

Sv: Hahaha! Jag brukar faktisk också tänka som din tillkommande.

2010-04-13 @ 15:21:23
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Sv: Jag kan inget om att fota och fick hjälp att köpa en kamera som är enkel att hantera. Jag tänkte inte på att ställa in på motljus, så alla foton är tagna på enkelt autoläge. Nästa gång skall det bli ännu bättre! ;) Det är en Nikon Coolpix L20. Tror den kostade lite under 1000 kronor över nätet.

2010-04-13 @ 17:59:29
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Pia

Att kommentera betyder fler läsare och fler kommentarer.. Sen är det ju en klar fördel om man skriver intressant och roligt.. och det gör du ju!! Kram!

2010-04-14 @ 15:24:41
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: TT

Hm, jag som tyckte Dream Waever var svårt... skulle nog inte få ihop en sida längre.

2010-04-14 @ 17:19:04
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaha det var det DWT betydde.

Låter ju smart, men ju mer avancerat desto knöligare att hålla på med ju.

Jag är värdelös på sidbygge, men måste väl ta itu med min hemsida någon gång jag också.

Undrar vilket år det blir bara... :D

2010-04-14 @ 20:08:22
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback