Massakern har börjat!!

Överallt i vår trädgård ligger det nu lik!

Här och var ser man små möss som ser ut att försöka krypa ner i jorden igen...verkligheten är den att tydligen så smakar små råtthuvuden bäst för kvar lämnas bakdelen.

På en del ställen ser det ut som att vi skakat sönder duntäcken och kuddar men nej, det är återigen Kajsa som varit i farten.

Jag trodde i mitt stilla sinne att det skulle bli bättre när jag handlade med mig lite riktigt kattmat i morse när jag var i stan och lämnade resten av familjen!!! Riktigt färsk mat smakar tydligen bäst!!!

För övrigt så har det väl varit en bra dag med lite fikasällskap i solskenet. Har dock stött på patrull med hemsidesarbetet. Skulle försöka göra den med hjälp av DWT men tydligen så är min gamla hjärna för dum för såna nymodigheter. Det ska få en ny chans i morgon annars får det bli på det gamla lite mera jobbiga viset!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Visst är det underligt att den där fina kattmaten man köper inte passar, men äckliga möss och fjädriga fåglar är smaskens.



Jag blir smått vansinnig på kattrackarna när de står där och blänger på matbacken och sedan bara går därifrån.



DWT var ett uttryck som jag inte hört förut?

Postat av: Karin

Vad är DWT ?

Kajsa verkar riktigt i gasen... :D

Kanske är mest nyhetens behag, och hon kommer på att kattmat inte är så tokigt i alla fall.

2010-04-12 @ 22:21:15
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback