Jaha ja...

Vad gör man en lördag i mitten av april??? Jo, börjar med att tacka för responsen på gårdagens blogg....uppenbarligen är jag på rätt väg när det gäller hemsidan.

Sen kan man oja sig lite över vädret...det är blåsigt och ganska grått.

Man kan också berömma Kajsa som tog en rejäl mus i det vi kallar bakköket, det är ett utrymme bakom köket där vi har kylskåpet och lite annan förvaring....dock ingen annan mat än det som är i kylen!!!

Man kan beklaga att kroppen och själen inte riktigt samarbetar idag...själen vill en himla massa men kroppen vill ingenting. Det innebär i praktiken att vi inte åker till
SalaFolkhögskolans Dag

Sen kanske det finns nåt mer som man skulle kunna gnälla över men det är så himla jobbigt och tråkigt att gnälla!!!

Jag kan berätta att fröna som jag sådde i söndags nu börjar gro och börjar bli små plantor! 

Sen kan jag berätta att Melodikrysset är ifyllt och klart...men om nån kan berätta vilken Bill det handlar om så skulle jag bli jätteglad!!

Nu funderar jag på att rycka upp Blivande från soffan och ta en promenad bort till det nedbrunna torpets trädgård för att se om det kanske finns några roliga plantor att adoptera!!!

Detta måste väl ändå vara en av de absolut tristaste inläggen som någonsin skapats????

Kommentarer
Postat av: Ulrika Fabulousforty

Vad spännande med Bed&Breakfast!

Var ligger härligheten?



SV: Hmm..ja. Jag menar abborre som grävs ned direkt i glödbädden. Det kanske inte blir kallrökt..? Men gott är det i allafall! ;D

Postat av: Karin

Tycker jag inte !

Det blev ju en intressant sammanfattning !

Hoppas du hittade någon trevlig planta att ta hand om !

2010-04-19 @ 11:43:19
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback