Lördagsmorgon!

Här vaknade jag tidigt i morse. Hemlighuset behövde besökas och när jag ändå var ute så tyckte jag att jag kunde lika gärna hämta tidningen och när man tagit den promenaden så kan jag upplysa om att då är man tämligen vaken!!!!!

En kopp kaffe och tidningen och så radion förstås. Eldemars repris av Da Capo. En perfekt start på dagen!

Solen skiner idag och det kommer att bli en vacker dag! Överallt är det otroligt vackra färger!

Idag ska Skultuna få ett besök, det är nån form av event där vid bruket. Med tanke på upplevelsen igår på IKEA så kanske det är dags att börja tänka på julklappar? Nja, framförallt så har vi ju några födelsedagar här framöver. Bland annat en jämn sådan...20 år! Hörde nåt om att pappan skulle ge honom nåt kuligt...medan jag den praktiska mamman nog inriktar mig på nyttiga saker...men det vet nog redan sonen! Mammas paket har nog aldrig varit riktigt lika skojiga!

Måste väl nämna att Blivande också snart fyller år...jämnt förvisso men bara delbart med 2...inte med 10! För övrigt måste jag ju också att han drabbats av en riktigt elak förkylning...den är inte bara manlig den är otäck men ännu har jag inte sett nån tendens till vare sig tryne eller knorr!

Nu är det frukost...Blivande kallar!


Kommentarer
Postat av: isabelle

hejsan :)

fin header!!

och intressant blogg för övrigt också!

Postat av: isabelle

hejsan :)

fin header!!

och intressant blogg för övrigt också!

2009-09-27 @ 15:22:43
URL: http://isabellehalvarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback