Slöa söndag!

Så var det då söndag och denna helg som kallades installationshelg är nu över! Det har varit en jättespännande och förhållandevis hektisk skolhelg. Idag är det bara slöa som gäller....en kort promenad för att hämta ett bokpaket bara. Jag har nämligen beställt en photoshopbok...jag gillar att kunna läsa mig till kunskap...inte bara sitta och se en video eller att prova sig fram!

Den här boken är av Scott Kelby och han är ruggigt duktig på att skriva och förklara...klart och tydligt och väldigt enkelt! Han har skrivit massor av böcker om foto..jag rekommenderar verkligen han böcker!

Scott Kelby har en egen sida på nätet...förstås! Vill Ni veta mer om honom så klicka på hans namn så kommer Ni dit!

Så nu kan jag snart ta itu med de kommande uppgifterna....det kommer att bli en rolig period nu även om det kommer att låta lite illa och jag kommer med all säkerhet att gnälla!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Jag har också en Photoshop bok men det är experten Julieanne Kost och Photoshopgurun Russel Brown som har skrivit denna. Jag fick också med en träningsskiva. Den har varit toppen men det är mycket att lära, jisses. Men kul,



Lycka till o ha en fin söndag,

Postat av: Janne

Jag är ju så antik att jag helst vill arbeta analogt med bildhantering men har accepterat att det finns digitala kameror.



Sen hittade jag ett stavfel



"Han har skrivit massor av böcker om foto..jag rekommenderar verkligen han böcker!"



Borde det inte så hans eller homon om det är det man menar :)



För övrigt lovar jag att vara snäll

2009-10-18 @ 16:58:47
URL: http://siverth.blogspot.com/
Postat av: Ia

Ja...ibland ska man låta bli att kasta sten i glashus!!!



Jag undrar Käre Siverth...vad är det jag ska så?

2009-10-18 @ 18:05:29
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: janne

Du skall naturligtvis så blommor :)

Skäms så jag rodnar.

2009-10-18 @ 22:24:45
Postat av: Nilla

Hallå där!

Hoppas du får en bra måndag, här snöar det såg jag när jag klev upp.

Jag skulle också vilja kunna nåt om photoshop, kan absolut ingenting:)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback