Måndag!

Egentlgien så finns det massor att berätta och tycka till om men nu är jag trött! Jag har precis skickat in den sista uppgiften och då gick luften ur mig!

Det är väl bara att inse att det också gått åt en del energi till att fundera på detta med fibromyalgi...men det ska jag inte belasta Er med här...för som sagt den här bloggen är tänkt att vara positiv och inte sååå tjatig ;) Dessutom var förra veckan ganska hektisk om än mycket rolig!!

Igår morse fick vi en smärre chock...granntorpet hade brunnit ner till grunden! Lite otäckt faktiskt när man inte vet varför det brann. Torpet har stått obebott sedan början på sommaren så det var åtminstone ingen som kom till skada. Vi hade inte hört ett ljud men så ligger det ju inte precis vägg i vägg.

Förmiddagen idag ägnades åt en maratonsamtal med moster. Det blir en del fibroprat då hon också tillhör de drabbade...dessutom är det väldigt skönt att prata med nån som verkligen till fullo förstår hur det känns för det är en märklig värk man har....den hoppar och far i kroppen!

Nu ska jag faktiskt unna mig att lägga mig på soffan en stund och njuta av den veckotidning jag köpte i lördags. Sen rä det dags för att rusta med maten och till kvällen kommer dotra hem igen. Antar att hon då vill visa och demonstrera den dator hon fått genom skolan!

Men...nu vet Ni att Kajsalisa lever!

Kommentarer
Postat av: Nilla

God morgon!

Här har du en till som har skiten.

Hemskt otäckt med torpet men vad hände egentligen??

Hoppas du får e bra dag vännen! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback