Fullt upp...

...men inte med det jag kanske borde!

Egentligen borde jag sätta mig och göra min hemsida som jag har till läxa. Vi ska använda ett program som heter expression web och det är på engelska så jag är rädd att det kanske blir lite problem. Egentligen är jag rätt så bra på engelska men det är som att någon sätter upp ett rött skynke framför ögonen på mig när jag ser att det står på engelska. Jag förstår ingenting men det är väl dags att jobba bort det skynket nu!

Idag ska jag ta mig till svärmor för att skjutsa henne till Västerås på röntgen, hon har nåt knas med en tå. Men det är alltid trevligt att umgås med svärmor. Hon är en kvinna som har mycket att berätta och hon gör det gärna. Hon är uppvuxen i Finland under kriget och det var inte nån lek vågar jag påstå. Förhållandena var helt annorlunda än här i Sverige för trots allt är hon jämngammal med mina föräldrar men deras berättelser är helt olika.

I morgon...ja, då ger Bästa Vännen och jag oss ut på vår första långresa!!! Vi åker till Sköllersta för att handla korv!!! Ja, som Ni ser....vi roar oss aldrig enbart när vi gör nåt tillsammans...vi förenar nytta med nöje!
I Sköllersta finns det en fabriksförsäljning av Lithells produkter och moster brukar åka dit och handla så nu ska vi också prova. Rapporterar i morgon om vad vi fick med oss hem.

På fredag ska jag fika med en av mina bästa nätvänner. Det är en vän som jag kanske inte umgås flitigt med men hon finns alltid med mig ändå. Såna vänner är guld värda!

Med andra ord....onsdag och torsdag får helt ägnas åt skolarbete!!

Kommentarer
Postat av: magga

aha, vi kanske ses..

2009-10-26 @ 16:32:51
Postat av: magga

aha, vi kanske ses..

2009-10-26 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback