Bloggfritt!!!

Idag blir det bloggfritt sånär som det här korta inlägget! Om fyrtio minuter åker jag till Tärna för en skolhelg, det blir mastigt denna gång.

Idag börjar vi klockan nio och slutar klockan åtta ikväll. I morgon börjar vi nio och slutar cirka fyra...många timmar på få dagar!

Den här helgen kallas för installationshelg vilket innebär att vi bland annat ska bygga datorer...ska bli spännande för jag vet knappt hur en dator ser ut inuti! Hoppas det blir en matnyttig helg!
Vi ska också redovisa våra arbeten såsom presentationen jag berättade om och även musarbetet ska redovisas...vilket jag på nåt vis lyckats förtränga så jag är inte alls förberedd så Ni får gärna hålla tummarna för att jag kan hålla masken och bara leverera ;)

Vi kommer också att få nya uppgifter gällande hemsidebyggande...kul!!

Här regnar det och det ser ut som ett ganska tjockt regn...kan var snöblandat! Men...det är klart, Gotland fick ju sin första snö i veckan...även söderut har det kommit så det är väl vår tur!! Det blir till att ha god tid på sig när man åker!

Ha en bra helg..jag återkommer nog först på söndag!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag önskar dig en riktigt trevlig och givande helg!

/Ingrid

Postat av: Malin Öhman

Kör försiktigt och lycka till med dina presentationer! Kram Malin

2009-10-16 @ 09:49:49
Postat av: Majsan

TREVLIG HELG!!



Kram

2009-10-16 @ 13:19:31
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Nancy66

Ha en kanonfin helg,

kramis

2009-10-16 @ 13:51:14
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Jenny Noden

Din presentation om musen var jättebra. Jag gillar åxo trådlösa lasermöss bäst.

2009-10-16 @ 20:20:18
URL: http://www.datajenny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback