Skola och party!

Nu är det lördageftermiddag och jag är nyss hemkommen från en härlig skolhelg! Jag har återigen lärt mig en massa och det känns fantastiskt!

Det snurrar en massa grejer i huvudet och jag misstänker att jag kommer att göra en del bilder med hjläp av Photoshop och lägga ut i bloggen framöver...kan tänkas att det kan bli en film av det också...det är dessutom en av uppgifterna kommande period!

Typ den här som en av mina kurskamrater gjort...



Kanske kan Ni få nåt tips...eller kanske inte ;)

Nu laddar jag för att gå på min yngste sons 20-årsfest! Ska bli trevligt även om svininfluensan tyvärr gjort att det blivit en visst manfall....den verkar vara på hugget nu i den här regionen! 

Ryggskottet....jo, just nu har det vandrat nedåt och sitter nu i fotlederna...med andra ord...skiten är på väg ut!!

Ha det gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Hoppas det var ett trevligt 20-årskalas och att ditt ryggont har försvunnit.



Ha det gott idag söndag,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback