Grattis!

Idag fyller yngste sonen 20 år och jag kan bara konstatera att jag numera inte är nån biologisk tonårsmorsa! Lite märkligt kan jag tycka att det känns för det borde ju innebära att jag också blivit äldre men jag känner mig absolut inte en dag äldre än den 16:e november 1989.

Sonen har nu vuxit om mig med flera decimeter och har blivit en mycket välartad son som jag är mycket stolt över!



Är Ni nyfikna på hur mycket han vägde när han föddes så skrev jag om
det förra året på hans födelsedag!

Ett stort grattis på födelsedagen käraste unge!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Grattis! Grattis!



Tiden rusar iväg.. om tre år har jag alla mina tre över tonårsgränsen... men ännu är två kvar.. D fyller ju 19 nu den 26, S fyllde 17 den 10 nov...



Ha en fantastiskt underbar dag, födeledagsbarn så som ömma moder <3 och resten av familjen.



Kram

Postat av: Malin Öhman

Vilken jättefin bild på en jättefin ung man! Grattis till er båda en sån här dag, kram Malin

2009-11-16 @ 15:51:08
Postat av: Ingrid

Många grattis till sonen och till dig också naturligtvis! Att du är stolt över honom förstår jag mer än väl.



Kram Ingrid

2009-11-16 @ 17:24:31
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback