Ett tag trodde jag...

...att jag skulle bli sjuk!



Men det verkar ikväll som att det var falskt alarm och det är jag tacksam för! Igår innan jag gick och la mig så tog jag två starka små vita piller...kanske de gjorde nytta! Eller så var det de två uppiggande samtal jag hade på förmiddagen dels med moster och dels med en god vän i sörmland. Det är tur att Ni hör av Er till mig för jag verkar då helt ha tappat förmågan att ringa till mina vänner!

Ska sanningen fram så sitter jag hela dagarna vid datorn och jobbar med skolarbetet och jag tackar gudarna för Facebook som kan bryta just arbetet emellanåt.

Idag satte jag mig vid nio och endast med avbrotten för ovan nämnda samtal så satt jag tills Blivande Maken ringde och berättade att han var på väg hem från sitt arbete och då var klockan nånstans vid fem. Jag förstår inte vart tiden tar vägen?
Men jag tänker som så....när man har roligt går tiden fort!

Just nu jobbar jag med hemsidan som sedan kommer att publiceras via skolan.

I morgon ska jag klippa mig och det behövs kan jag säga, just nu ser jag mest ut som ett troll eller nåt annat skrämmande väsen. Inser just nu att jag borde ha testat "Trick and treat" i helgen som gick....om jag nu vore en anhängare av Halloween!

Efter klippningen ska jag åka till skolan och ta del av den film som spelades in förra gången vi var i skolan när vi gjorde våra presentationer. Vi är fem stycken som träffas för att ge feedback åt varandra, ska bli riktigt spännande!

Till kvällen ska jag nog överraska Blivande Maken med en maträtt som inte består av korv!!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Vad skönt att det var falskt alarm, att du inte blev sjuk.



Spännande att få se din hemsida sen. Jag har just byggt klart (S) i Skövdes hemsida, kika gärna in,,,http://socialdemokraterna.se/skovde



Ha det gottigt,

Postat av: Ingrid

Det var ju skönt att du inte blev sjuk.

Troll..?? Det tror jag inte på...nog bara du som tycker det. men det är alltid härligt att gå till frissan och bli fin i håret i alla fall.

Kram Ingrid

2009-11-04 @ 19:41:37
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback