Iskall hämnd



av Ramona Fransson.

En sak måste man vara medveten om när man köper dessa böcker...man bör ha gott om tid för man fastnar i dom!

Denna bok streckläste jag mer eller mindre och den var nog till och med bättre än den första eller möjligtvis beror det på att man känner huvudpersonerna i boken.

Kriminalkommissarie Greger som börjar närma sig pensionsåldern men som vill fortsätta jobba...nykär och med flera extrakilon runt både midja och bringa.

Katarina som är i min egen ålder och änka. Hon förlorar sin mamma i denna bok och det var mycket känslomässigt beskrivet. Även om jag här kan tycka att författaren tappar lite i tidsperspektivet men det kan ju kanske bero på att jag är lite fixerad vid att tid och geografi ska stämma...likaså åldrar på folk.

Chefen Stefan som verkar vara en riktigt lustig prick som dessutom då är gift med obducenten som anlitas emellanåt.

Nej, jag rekommenderar verkligen denna bokserie men jag vill passa på att erbjuda Fransson mina tjänster som korrekturläsare ;)

Igår kväll påbörjade jag del 3 och låg och läste i flera timmar tills jag insåg att klockan skulle ringa klockan 6.00....

Kommentarer
Postat av: Anna

Absolut! :)



Det ska vara en sån där LDB flaska.. Men den kanske finns här hemma. Vet ju hur jag är när jag letar ;)

Ska kolla en gång till jag med hehe!!

Postat av: Pia

Tack för dina fina ord!! Jag försöker kurera mig och ta det lugnt!! ;o)

Jaså, kommer artikeln nästa vecka?! Det visste jag inte!! Spännande!! :o)

Kram!

2009-05-08 @ 14:30:57
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Micke

Nja inte riktigt min läsning.

Men har svårt att hitta något som får en att stanna till.

Kram

2009-05-08 @ 18:58:26
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback