Vilken massa!

Nytta, alltså, jag har fått gjort idag! Sambon har legat på soffan och mått illa medan jag fått undan en massa tråkigt sk administrativt jobb...såsom bortglömda räkningar på grund av för kort månad, undertecknande av papper för föreningen...gissa hur skönt det ska bli att lämna i från sig det uppdraget i maj?!

Idag har jag också skickat första hemliga bokpaketet...hoppas det faller till belåtenhet...jag kan inte berätta vad det är för då kanske både jag och vederbörande blir avslöjade och det går ju inte!!!

I morgon är det lite annat jag måste göra...expeditionen ska ju bevakas...kan jag också stå ut med för sen är det bara två till...april och maj!

Borde jag ha nåt intressant att skriva också...nåt med substans..?

Jo...vi såg en film på eftermiddagen....som jag inte rekommenderar om man nu inte är ute efter nåt riktigt sömnpiller...



..när jag googlar på filmen så ser jag att den fått mycket bra recensioner...så vi är kanske inte bildade nog att ge nåt omdöme....men jag säger så här...Snälla katter...nästa år till jul vill jag nog ha nåt mer uppiggande i julklapp!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Borde jag ha nåt intressant att skriva också...nåt med substans..?

jag lyckades med konststykcet att skriva hur mkt som helst utan nån som helst mening.....

C yaa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback