Sjuka män behöver hyllas!

Precis som jag befarade så är ju den blivande maken sjuk idag. Han har snurrat som en jojo i sängen i natt och redan i tidig gryning tändes strålkastaren som sitter ovanför sängen för då skulle han läsa. Nå ja...Lisa och jag drog täcket över våra vackra huvuden och lät honom läsa...då låg han ju stilla i alla fall!!



Efter en stund hörde jag hur han la ifrån sig boken och lampan släcktes så då kröp vi sakta upp igen och kollade läget! Jag insåg straxt att han faktiskt lyckats somna om och hörde honom mumla nåt sömndrucket om att flyga drake..nej, det är inte den boken han läser...


För två år sen så köpte ju sambon en riktigt fin drake som han skulle flyga med ute i torpet...sedan dess har det varit vindstilla! Däremot så har vi en sån här drakflygarklubb alldeles bara en liten bit från oss så ofta ser vi såna här som far omkring i luften,...kanske var det en sån han drömde om!!!



Eller möjligtvis så drömde han om pensionen när han får sitta borta vid vår ankdamm och mata änderna!!!


Eller om forna tider medan hängmattan höll!!



Detta är dock den sanna och riktiga bilden i realtid!!!!










Pst....jag garanterar inte sanningshalten i denna blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Oj, detta lät inte bra, han verkar riktigt sjuk!

Hoppas han snart kryar på sig!

Postat av: Micke

Haha, "när hängmattan höll" flinar



Du får hälsa honom att han inte ska känna efter så mycket!



På tal om annat så ser det ut bli Power Meet i år de rätta dagarna om jag nu får ledigt ;) ...och är välkommen :o



Jobbarkompisen sade sig ta sen semester i år och då får jag ju de dagarna.. tror inte företaget ska ha några synpunkter.

2009-03-16 @ 16:34:37
URL: http://kludd.se
Postat av: Pumannen

Hej!



Såg att du länkat till min låt "En sista dans" på Tuben. Nu finns det en hel version där, så jag tar bort mitt fjuttiga klipp... L



Ny URL: http://www.youtube.com/watch?v=bJu6kuWiHWY



Hälsningar /P

2009-03-17 @ 00:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback