Mätt och kåt!!

Antar att Ni kanske rycker till lite över mitt rubrikval men det är förmodigen ingenting mot vad jag gjorde när jag satte mig till ro på bussen igår hem från stan och fick se denna affisch sittande på väggen mitt emot mig!



Jag brukar säga att jag är ganska fördomsfri och modern i min tanke men..tydligen inte eftersom jag reagerade starkt på ordvalet. Däremot inser jag mer och mer att det är just den reaktionen de vill ha...det fastnade och jag läste och budskapet gick fram! Ibland måste man chockera för att nå människor...dock är jag osäker på att det är rätt människor man når.

Läs gärna mer om detta storstadsproblem
HÄR!

Kommentarer
Postat av: sussi

VA!! Har ni RÅTTOR på gatorna burrr... Men budskapet går hem de var som du skrev. Man måste Chocka..

Postat av: Majsan

En oväntat annonsering t.ex får verkligen folk att reagera... En rätt intressant tanke.. Men å andra sidan, när vi matas med "det gamla vanliga", ja, då ser vi inte längre budskapen..

2009-03-13 @ 15:53:10
URL: http://www.chattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback