Krysset klart!

Dagens melodikryss är inskickat och klart..idag var det synnerligen lätt bortsett att båda jag och sambon fick en totalblockering gällande Bonnie Tyler!!! Förstår liksom inte att man kan tappa bort hennes namn...hon sjöng ju en av de mest spelade låtarna i vår generation!!!

Nu ska vi ta oss till nån av våra byggvaruhus för att inhandla lite brädor som sedan ska bli sängbordsbokhylla! Jag fick en idé när jag läste ICA-kuriren tror jag det var...så nu har jag med hjälp av lite idéstjälande ritat ett eget bokbord med inbyggt bokmärke!!! Måste bara ha lite brädor och rundstav! Vi ska också köpa så vi kan bygga oss varsin holk...fågelholk alltså är kanske bäst att tillägga så ingen får några konstiga idéer!!
Lovar att återkomma med bilder på våra alster!!!

Senare idag så ska det också komma såna här klassiska före och efterbilder på min klippning!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh va gulligt sagt av dig :)

Ja det är klart dom ska vara nöjda med mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback