Vilken syn!


I morse när jag varit ut första svängen på hemlighuset så tittade jag ut genom vardagsrumsfönstret och fick se en skock får. Antagligen var det mitt gotländska ursprung som spelade mig ett spratt....



...för i nästa sekund inser jag ju att det är ju tranor!!



Ganska häftig syn så där på morgonen måste jag säga....dessutom var dom tysta vilket vi tackar för, tranor som...sjunger...är ganska högljudda vilket vi vet sen tidigare. Folk som tältat i vår trädgård vet det också!!!

En annan som var mycket intresserad av tranorna var...



...hon hade allvarliga funderingar på att gå ut på åkern och ta upp kampen mot dessa, i hennes ögon, 14 inkräktare!
Vi lyckades få henne på bättre tankar!!

I skrivande stund närmare de sig nu Tomta Gård!

Godmorgon förresten...kom ihåg att det är val idag ;)

Kommentarer
Postat av: Cattis

vilekn otroligt fin miljö du har runt dig..sånt är bra för själen..såg du länken på msn? rehabiliteringsträdgård..din teori stämmer..kram..

Postat av: sussi

haha..De var som när vi åkte till "landet" så utropar jag"Titta jennifer får!!" Vad säger maken var..så pekar jag mot ängen..då var de höbalar som var inplastade i vit plast..De vart optikern nästa..

2009-06-07 @ 14:14:37
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Pia

De är vackra att titta på men jäklar i min låda vad de kan leva om!! :o)

Kram på dig!!

PS. Hur går det med FK?

2009-06-07 @ 17:04:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=196356



Bli medlem på länken helt gratis och samla poäng och få gratis presentkort på hm, kicks eller ålens.

Det funkar, har testat själv, om du inte tror mej så bli medlem och kolla på "referenser" så laddas nya bilder upp varje dag på folk som har fått sina presentkort hemskickade. Snabbt, roligt och enkelt!

2009-06-08 @ 15:31:36
Postat av: Micke

Häftigt!

Jag störs väl mindre av sånt här... misstänker jag :)

2009-06-08 @ 20:18:47
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback