God fortsättning!

Det blev en lagom avslappnad dag igår. Vi grejade lite i trädgården tills regnet kom precis lagom till Ingvar Kamprad satte igång Sommarprogram på P1. Det var riktigt bra...jag gillar att lyssna på sommarprogrammen och idag är jag ju som gjuten....Tomas Ledin sommarpratar!

Ledin är en av mina absoluta favoriter och det grämer mig mycket att jag tappat bort den autograf jag lyckades få en gång när jag sålde glass till honom. Eller nu ska vi hålla oss till sanningen...det var inte jag utan en jobbarkompis som lyckades klämma ur sig att han ville ha autografer till alla i kiosken!!

Nåja, idag pratar han...i skrivande stund är det 32 minuter kvar!

Igår satt vi länge ute och pratade för på kvällen fick vi ett helt underbart väder här...solen sken som om den inte gjort annat i sitt liv!!! Men....då kom vi på en sak...och det ska jag visa Er nu...



Det här är ett flygfoto över torpet. Det är taget av Anders från Kila i Västmanland som jag träffade på Silverplanet på den tiden internet var ganska nytt och man provade sig fram. Jag berättade om vårt torp för honom och bjöd över honom på en kopp kaffe i fall han ville. En fredag eftermiddag när vi precis kommit hit ut så rullade han in på sin motorcykel och drack den utlovade kaffekoppen.

Han berättade att han flög en hel del och undrade om vi ville ha ett flygfoto över torpet...självklart sa vi och ovan kan Ni se resultatet!!

Numera så har vi inte så mycket kontakt men nån gång per år så pratar vi lite på MSN och Anders...om Du nu skulle läsa detta så hör gärna av Dig!

Det är kul att se hur saker förändrats vid torpet...träden har växt sig lite högre, rabatter har tillkommit likaså ett par trädgårdsmöbler....hammocken är dock densamma!!!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Åhhh vad häftigt med ett alldeles eget flygfoto! Sådant skulle jag också vilja ha! Vad fin det ser ut :)

Postat av: Bettan

Kul att ha ett flygfoto över torpet!

Det ser verkligen härligt ut!

Kram

2009-06-22 @ 07:40:55
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Majsan

WOW! Vad kul få se det från ovan!! Läckert!

Kram

2009-06-22 @ 17:16:41
URL: http://www.chattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback