Power Meet!

Ja, då var den här...bilträffen alltså men för oss är ju träffen med våra internetvänner viktigast!! Flera är på väg i bilar lite här och där i landet!

Vädret...ja, det skulle nog kunna vara lite roligare...det regnar lite då och då...och åskan mullrar i bakgrunden! Men...vi kommer att ladda med partytältet och om det blir för illa så får det väl bli ett par heta nätter i torpköket!!!

Just nu är vi i stan och försöker fräscha till oss lite...den blivande maken har skjutsat dotra till flyget..hon åker med en kompis och dennes mamma och morfar till Alanya...inte utan att jag är lite avis. Inte så mycket för solen men för havet...bullret...alla härliga människor! Jag älskar Alanya...så är det bara!!!

Idag ska jag också skicka iväg min ansökan till Tärna Folkhögskola...sen är det bara att sitta ner och vänta och hoppas på att jag kommer in. Det skulle möjliggöra en comeback i arbetslivet för mig på ett realistiskt sätt!

Nu är den blivande maken färdig i duschen så nu bär det av för att uträtta de ärenden vi har i stan...sen åker vi ut till lugnet i torpet igen för här i stan är det verkligen full fart...bilköer överallt och har visst varit sedan i tisdags på vissa ställen!

Ha en god helg!

Kommentarer
Postat av: Eva S

Ni får ha en jätte trevlig power meet helg!

2009-07-03 @ 16:16:34
Postat av: Majsan

Ha en underbar helg!!!!

Postat av: Pia

Vilken linje/kurs har du sökt på folkhögskolan?? Kanske har jag missat något av dina inlägg..??

Härligt att skrivarkursen blev lyckad.. Hoppas du fick massor av ny energi därifrån..

Kram på dig!

2009-07-03 @ 21:31:25
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Hoppas ni får en kanonkväll.



Ja, Turkiet är verkligen underbart. Jag har varit i Side och vi funderar här på att åka dit igen,



Hoppas du kommer in på det du sökt på folkhögskolan,



(*:*)

2009-07-03 @ 21:42:27
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: sussi

Hoppas att de blir kanonväder!!!!!

2009-07-03 @ 22:59:34
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Micke

Tack för 3 trevliga dagar, och 2 nätter ;)

2009-07-05 @ 15:12:19
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback