Hemligt uppdrag!!

Uteblivna bloggar beror mestadels på att vi håller på med ett lite halvhemligt uppdrag..och är det hemligt...ja, då kan man ju knappast skriva nåt på bloggen!!!

Men...uppdraget är nästan utfört...i morgon vid den här tiden då kan jag nog avslöja....eller inte...vad tycker Ni???

Annars gör vi inte så mycket, eller det gör vi väl visst!! Igår var vi till svärmor och klöv en himla massa ved och blev ordentligt fullstoppade med mat och kaffebröd!!!

Idag har jag kokat några liter saft, dammsugit, klippt gräset och duschat!!

Jag har också inspekterat tomatodlingen...den håller på att växa oss över huvudet...förmodligen får vi leva på tomater resten av året när väl de börjar mogna!!!

Blivande Maken håller just nu på att såga vår egen ved...fin härlig björkved men ajg tror att jag ska lura ut honom i skogen en sväng...vi åt inga kantareller igår så det är nog dags att fylla på magen med lite god svampsås till köttfärsbiffarna jag tänkte servera ikväll!!!

Jag borde kanske förresten plocka lite hallon också....

Med andra ord....här har jag inte tid att sitta!!!

Kommentarer
Postat av: guggelutt

Har kikat igenom en hel radda inlägg hos dig ikväll...det händer verkligen saker i ditt liv... Vårt mobila bredband funkar ikväll och jag är alldeles förstummad över det. Skvallerhelg i Sanda om en månad eller två? Vi har ju lite catching-up to do...

Postat av: sussi

NYFIKEN JUUU!!!!

2009-07-31 @ 18:03:13
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Pia

Har du sagt A så får du säga B oxå!!!! ;o)

Kram!

2009-07-31 @ 23:58:46
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback