Alltid redo!

Här har det regnat hela dagen utan några direkta uppehåll vilket fick mig att inse att jag borde förbereda mig. Vi har ju hemlighuset ungefär fyrtio meter från huset och dit måste man ta sig när det tränger på. Stövlarna har jag ju redo innanför dörren men nu har jag också gjort så här...



Måste dock bara ta mig till lidret för att leta reda på årorna!!!!

Det har blivit några timmar vid datorn för på teve fanns det ju inget som roade mig. Naturligtvis hade jag kunnat roa mig med boken jag läser men den är inte tillräckligt attraktiv. Nacken protesterar nu vilt så i morgon får det bli boken vare sig jag vill eller inte.

Dotra kommer hem från Turkiet i morgon och man kan väl inte säga annat än att de valde precis rätt vecka för att åka dit. Ska bli riktigt spännande att höra hur dom har haft det!!! Att de har haft vackert väder vet jag...har minsann hållit koll på Alanyas väder!!!!

Hade ju tänkt att jag skulle lägga mig en stund på min spikmatta idag för att få lite energi...men den är upptagen!!!



Fast Lisa har ju valt fel sida på den men det kanske är bäst när man är en katt!!

Kommentarer
Postat av: vicke

ja, då kan det vara bra att förbereda sig

Postat av: sussi

Tänker på "Vem kan segla för utan vind, vem kan ro utan åror" Hoppas de inte blir så mycket vatten!!!

2009-07-09 @ 20:00:31
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: Ingrid

Där ser man ... en spik matta jag som precis har köpt en.

Härligt när dottern kommer hem och berättar många fina minne från Turkiet.

Kram Ingrid

2009-07-09 @ 20:09:23
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Unika

Så mycket regn har inte vi fått. Inatt öste det ner, det hörde jag, men sen kom det bara en skur i förmiddags, resten har varit uppehåll. Det är vi tacksamma för eftersom vi jobbat vidare med altanen idag.

Hoppas du slipper använda båten! ;)

Kramis

2009-07-09 @ 21:36:51
URL: http://mammajag.blogspot.com
Postat av: Nancy66

Haha, båten var klockren, hoppas verkligen att ni slipper så mycket regn,,,



Ha en fin dag,

2009-07-10 @ 09:54:06
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Gunsan

"skrattar" Ja,,tror nog kanske att spikmattor inte är att rekomendera till djur :-). Jag skulle testa den någon gång,,lilla gubben har ju köpt en. Får se när det blir av. Inte dåligt med båt till toan hihi. Hittar du inte årorna så får du väl sätta på en motor :-)

2009-07-10 @ 11:34:09
URL: http://gun62.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback