Vårtecken!

Idag kom det nåt på posten som jag längtat efter så det var bara att sätta på sig skorna och ta en promenad till butiken för avhämtning! Det var ju ett fantastiskt väder ute även om ajg inte riktigt uppskattar dessa 4 plusgrader. Är det vinter så ska det avra lite kallare och snön ska ligga kvar...men å andra sidan så såg jag ett säkert vårtecken idag...



Eller har ni nåt som är säkrare?

Jag gick iväg straxt efter två på eftermiddagen och som Ni förstår så hade jag ju kameran med mig så här kommer några bilder som jag tycker är ganska bra...



Sol och måne är ganska fantastiska föremål att fotografera, att sen få med båda på samma bild är ju lite häftigt!

Ja, just ja...var det nån som undrade vad jag hämtade på posten, f'låt, ICA??? Jo, det var garn och mönster som jag beställt från Hemmets Journal så nu ska det stickas!



Datorn är ju upptagen så ...


Kommentarer
Postat av: Cattis

men hon har ju koll på musen..C yaaa..

Postat av: Cattis igen

kan ge mig 17 på att Scrolliz (Sara) känner igen den där kyrkan du har på skrivbordet..alltså datorns skrivbord..säkert från Gotland..lr? C yaaa...

2009-01-09 @ 23:09:08
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Haha, ja, ett säkert vårtecken, tyvärr....:-)

Underbara foton,,,

2009-01-10 @ 20:00:26
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Micke

Haha, tjusig parkering där uppe på datorn!

2009-01-11 @ 14:22:40
URL: http://kludd.se
Postat av: Gun

Nej men Hej kusin :-) Kul att se dig här inne på min sida. Ja,,,kontakt har vi inte så mycket. Blir väl så ibland. Vi får väl båda se till att vi bättrar oss på denna front.Söt liten misse du har föresten :-) Ha en fin dag.

2009-01-16 @ 10:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback