Vad av hjärtat är fullt...

...talar munnen brukade jag få höra när jag var liten men just nu är det ju inte munnen som talar men mina fingrar berättar ändå vad av mitt hjärta är fullt av!!



Jag längtar till dess att man gå kan ut barfota och känna gräset killa under fötterna...att få argumentera med folk som tycker att denna blomma är hemsk att ha...finns det nåt vackrare? Vad gör väl det att den växer i gräsmattan?

Det som möjligtvis skulle vara ännu vackrare är väl när den går i över i frö...



När den vare sig blommar eller fröar ja, då är den ju bara grön och det är väl en grön gräsmatta vi vill ha????

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, här får då maskrosorna blomma fritt, vackert ju,,,:-)

Postat av: Scrolliz

Vilka jättefina bilder du har tagit. Vad fotar du med? Fantastiskt när objekten bara visar sig, som om de verkligen vill bli förevigade :)



Kram

Sara

2009-01-19 @ 13:30:37
URL: http://scrolliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback