Suck...

...nu vill ju inte denna blogg ladda upp bilderna jag tagit....2 bilder sedan börjar den yra om korrupta bilder.....

Ja...det såg väl ut som vi trodde men mössen har ju förstås varit inne och snurrat så vi avvaktar väl kanske nån helg till innan vi åker för det är kallt....9,5 minus i skrivande stund!!!!



Så här såg det ut när vi klev ur bilen...solen är på väg ner bakom allén!



Det blir till att skaffa glasburkar till allt detta år...nu var de sugna på kattmat så då åkte burken av rena farten!!

Resten av bilderna får tydligen vänta......

Nu ska jag steka entrecôte och till det blir det bakad potatis samt faktiskt färdigköpt bearnaisessås med tryffel...det är fredag då får man svulla lite!!!!!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Första bilden var väldigt vacker...den andra var lite otrevligare (tyvärr har vi samma problem här hemma :( )



Vad spännande det lät med "banan"pelargonen! Jag tänkte på en sak, vi kanske kan byta sticklingar med varandra framåt sommaren?

Postat av: Ia

Det låter som en synnerligen bra idé ;)



Jag har idag köpt en påse frö med pelargoner som jag itne minns namnet på för jag blev inspirerad dels av Dig och att våra små sticklingar vi lämnat åt sitt öde ute i torpet faktiskt hade överlevt så nu tror jag mig med säkerhet veta att jag har chokladminten även denna sommar :P

2009-01-16 @ 17:40:28
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: CAT

Fy för dom där mössen som förstör...

Och skiter lite här och där!

Önskar dig en lugn och skön helg!

Kram på dig

2009-01-16 @ 18:48:56
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: Pia

Vilken vacker bild av solnedgången!! :o)

Mössens framfart var inte lika vacker...

2009-01-16 @ 21:17:27
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo huja bilar och vintern är inget vidare. Det finns två saker som gör mig rabiat när de inte funkar, det är datorn och bilen! Amnnars behåller jag lugnet i det mesta men dessa två kan reta gallfeber på mig när et blir krångel.

Vilken vacker bild du tagit. Det ser verkligen härligt ut.... trotts att det är vinter på den :)

2009-01-16 @ 22:43:24
URL: http://wiccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback