Nu igen?

Nu så här i sista skrivande stund innan jag ska ge mig ut i kylan för att måla av mig lite känslor på bildterapin så läser jag i Aftonbladet att Blondinbella ska lägga ner sin blogg....igen!!!

Redan under andra halvan av förra året kunde man ju läsa detta och tydligen, om man nu ska tro på pressen, berodde förra "nedläggningen" på att hon hade drabbats av panikångest och andra jobbiga saker efter detta påhopp i Grekland eller var det nu var!

När hon äntligen kunde dela med sig av nåt som andra tonåringar skulle kunna identifiera sig med då drar hon sig undan...då vill hon dela med sig. Men att hon sätter på sig en prickig tröja och ett par randiga byxor och går till skolan...det vill hon dela!

Enligt nån av kvällstidningarna förra veckan så lär hon dessutom ha sagt att hon var stolt att vara ytlig....

Jag förstår inte dessa "blonda" bloggar...jag skulle önska att de förstod vilket ansvar de faktiskt har för våra tonåringar påverkas mycket mera än man tror av media!!

Blondinbella lever ju ett liv som massor av tonårstjejer skulle vilja leva men baksidan av detta liv det ska döljas!

Just nu har jag gjort nåt som jag egentligen tycker illa om att göra...svartmålat någon men jag tycker synd om denna tjej, önskar att hon fick hjälp och vägledning...och då tänkte jag inte på den typ av vägledning som hon visst får av Linda Rosing......

Kommentarer
Postat av: Bettan

Så sant, hon är en förebild för många unga. Skulle nog behöva en stadig rådgivare, jag kanske kan söka med mina pms besvär;)

Idag är jag åter i livet utan ilska!

Postat av: Nancy66

Håller helt med dig, vilken press denna tjej måste känna, så ung och så mycket kul man kan göra då än att hänga ut sig sådär......vilken press tjejen måste få på sig om inte annat.

Ha en fin helg...

2009-01-30 @ 14:01:04
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Pia

Jag tycker hon gör rätt som lägger ner.. Den, i jämförelse, lilla press man själv kan känna inför sina läsare(att uppdatera t ex) gör att jag kan tänka mig vilken press hon måste ha på sig, både inläggsmässigt men även reklammässigt.. Nä, stumpan, lägg ner bloggen och gör det du ska - studera!! :o)

2009-01-30 @ 17:54:08
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: anne

Inte är Blondinbella någon förebild för vår 15-åriga dotter, hon skrattar ganska rått åt BB:s uttalanden och åsikter (kanske är hon påverkad av sin mamma).



Min intryck av BB är att hon är så konstlad, spänd och forcerad, mindre av den varan kanske man iddes lyssna?

2009-01-31 @ 21:59:11
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback