Med stolthet...

...mottager jag denna award...

 ...av
Ingrid på Gotland!

Hon motiverar awarden med orden....för en blogg där det tänks många kloka tankar.  Jag blir faktiskt lite smått generad för oftast är det ju bara mina fingrar som tänker klokt och just nu dessa dagar så är jag så gråtmild så generade tårar finns just nu i mina ögon!

Reglerna man ska följa är:

  • Vinnaren kan kopiera awarden till sin blogg.
  • Länka till honom/henne du fick awarden från.
  • Nominera minst 3 andra bloggar.
  • Länka till dessa från din blogg.
  • Meddela de nominerade på deras bloggar att de fått en award.
Så här kommer mina nomineringar: (utan inbördes ordning)

Chattens - för att hon vågar skriva vad hon tycker...hon vågar sticka ut hakan..sånt ska premieras i detta ofta lite fega samhälle! Du är alltid en vän om än långt borta i verkligheten vet jag att Du är hos mig om det behövs!

CAT - för en öppen och ärlig blogg om livets upp och nedgångar. För att Du är Du......

coolbettan -  för att Du alltid ger mig ett gott skratt! Dessa dagar som varit lite tunga så har jag kunnat gå in till Dig och blivit uppiggad...utaom igår då förstås när Du höll på att skrämma livet ur mig med att inte finnas på plats! Det gör Du inte om ;)

Oj...nu ser jag att tydligen var det nåt speciellt med bokstaven C!!!!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Tusen tack!

Jag blir så jätte, jätteglad, studsar just nu upp och ner!

Jag får skicka ut ett grupp sms till familjen igen:)

Postat av: Majsan

Åhhh... rodnar TACK TACK!!! kramarom

2009-01-21 @ 17:21:16
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Pia

Grattis till awarden, den var du väl värd!! Kram!

2009-01-21 @ 18:35:01
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: CAT

Tusen tack för den award jag fick mottaga!

Jag blev superglad och jag behövde den verkligen nu!

Tack åter igen!

Massor av kramar till dig,vännen!

2009-01-21 @ 22:40:04
URL: http://catmalou.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback