Idag är det första dagen..

...i resten av mitt liv! Den började med ett telefonsamtal och det var bara att gå upp och klä sig och gå ut! Våra plattsättare påbörjade arbetet med våra skadade badrum sedan fönsterbytet.

När jag ändå var ute så passade jag på att ta min promenad! 8.17 påbörjades den och pågick fram till 9.00! Passade naturligtvis på att ta några foton på vägen...


Solen har ännu inte gått upp och inte så väldigt många människor heller verkade det som, kan det var så att folk tagit semester resten av veckan också?



Ingen spelar fotboll på Ringvallen men nu ser man att solen är på gång. Glömde visst att i inledningen berätta att termometern stod på minus 7 grader när jag gick ut...nu står den på minus 8!

Gjorde ett litet försök till att göra ett panoramafoto...lite märklgit det går att göra i min lilla mobilkamera men inte med min vanliga "fina" kamera...nåja...jag gjorde ett försök i alla fall!



Blev ju inte helt lyckat men det var kul i alla fall...samt att mina eländiga benhinnor fick en stunds vila!

Nu hemkommen så har jag ätit min frukost samt gjort en gryta med linssoppa som ska ätas till lunch!!!
Jag har redan gjort mig en vision om hur jag ska se ut till sommaren!!!!


Kommentarer
Postat av: Cattis

är det erat evighetsprojekt med badrummen månntro...C yaa..

Postat av: Pia

Efter sommaren vill jag se ett bildbevis på dig med hela magdansarutstyrseln på dig! ;o)

2009-01-07 @ 12:16:16
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Trebarnsmamman

Haha, det var ingen dålig vision...som sagt, bildbevis önskas :)



Härligt när man tagit beslut att ändra sitt liv! Hejjar på dig!!!!!

2009-01-07 @ 12:18:25
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Terese

Jag hoppas verkligen att folket lärt sig av detta . Vi "vanliga" människor är dock fler än dessa moderater , så vad gagnar det oss ? Mer makt åt folket . Är inte politiskt lagd egentligen, men nu räcker det !



Hade tänkt att skriva ett inlägg om hur det är att i samhället leva med undervikt .

Fina kort btw! Kram !

2009-01-07 @ 13:28:34
URL: http://tessyliicious.blogg.se.se
Postat av: Bettan

Tack för receptet och tur att du sade till om sås i botten! Annars kan jag försäkra dig att det skulle gått åt h....e:) Jag får väl ta en kurs i Italienska först, innan jag kan följa receptet på kartongen:)

Duktig du är som tar en promenad och ännu duktigare med linssoppan! Fin bild du har om hur du ska se ut till sommaren, vilken badstrand kommer du besöka?

Överdelen var spännande:)

2009-01-07 @ 13:47:41
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: CAT

Hihi...

Jag har oxå försökt med den där visionen!

Har sett den många ggr förut med ;)

Men kanske nu till sommaren?? =)

Ja man måste få ladda ur sig ibland och det är just dom gångerna någon "vet bättre" bekant har gett sig på mig med det är "bara" att göra si och så....

Men man kanske får vänja sig vid att det är så här!

Ha en bra dag!

Kram

2009-01-07 @ 15:42:09
URL: http://catmalou.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Åh vad tjusig du kommer att bli. Här slinker ännu en och annan kaka och chokladbit ner, men det är lite åtstramning som väntar. Vågen står och darrar på den absolut övre tillåtna gränsen.

2009-01-07 @ 21:46:04
URL: http://dagbok.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback