Är det mig det är fel på

..eller är det nåt annat?

Igår var det ju jättekul när några av Er läsare lämnade några små kommentarer för det innebar ju att jag hittade några nya spännande bloggar att läsa....men, när jag skulle kommentera själv...då går det inte!!!!

Så det får väl bli en kommentar här istället med hopp om att Ni faktiskt tittar tillbaka...

Själv ska jag nu klä på mig och gå på textil-och antikmässa....det snöar som sjutton ute så jag lär se ut som en dränkt katt när jag  kommer fram till Bombardier Arena men...vad gör det!!

Kommentarer
Postat av: ingmarie

Tyvärr så går det inte att kommentera på den hemsidan jag har men du kan kommentera i gästboken

ha det fint

Postat av: Bettan

Jag håller med dig!

Jag ska ta med din kommentar när jag nästa gång ska handla kläder för att visa personalen!

2009-01-25 @ 14:22:39
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Micke

Inget snöande här.. och jag har fått bort den som föll i början på veckan nu.

2009-01-25 @ 15:55:46
URL: http://kludd.se/
Postat av: magga

Här har vi 5 grader varmt, någon snö har vi inte sett på länge..vill också gå på mässa..

2009-01-25 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback