Sportlov!!

Här i Västra Aros har vi sportlov denna vecka vilket ju givetvis innebär att vi är ute i backen och i spåret hela dagarna så knappt hinner med att sova!!!

Nej, nej....nu blev det fel...vi gör just inget sportigt alls faktiskt, enda skillnaden mot en vanlig vecka så här års är att vi har dotra hemma och igår passade hon på att fylla 16 år så då var vi til hennes farmor och faster och firade henne med tårta!



En riktigt smarrig chokladmarängtårta!!!

Efter det så åkte vi hem och till kvällsmat blev då förstås dotras favoritmat....sushi!! Familjens söner var inte inbjudna...Ni får själva gissa varför men en ledtråd är sushi....

Förkylningen har blivit bättre det ska erkännas men i dess efterdyningar släpar en söndersnuten näsa full av obehagliga förkylningsblåsor....nå, med min lilla rosa burk från Oriflame så håller jag dom under kontroll!!

Naturligtvis har jag ju också fortsatt att leka lite med kameran...oj, vilka fina häftiga bilder den tar....jag blir verkligen sugen på att gå nån kurs i foto så man får lära sig det lilla extra...men i morgon gissar jag att boken jag beställde från Bokus ska komma och då bör jag få lite mera kött på benen.

Jag tog i alla fall en bild idag som jag är rätt nöjd med...naturligtvis kan allt bli bättre...men här är den...



Sen har jag ju blivit så himla nyfiken...har Ni sett den femte kommentaren på gårdagens inlägg....hur nyfiken blir man på en skala ;)
Själv har jag ju varit in till min hemliga adressat och kollat..

Meningen är alltså att skicka en redan läst pocket samt en liten men naggande god gåva utan avsändare....3 gånger ska man göra det under våren. Läs gärna mer i bloggen
En bok om dagen...

Nu måste jag dock fixa och trixa lite här hemma eftersom det ska firas sextonåring idag också.....

Precis nu kom brevbäraren och han hade med sig min bok...det kallar jag snabb leverans!!!!! Jag beställde i lördags eftermiddag....Heja Bokus!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback