Kaktus under täcket!

I natt har jag haft jättesvårt att sova, jag låg och vred mig under flera timmar och nånstans runt fyratiden så kom Kajsa och kröp ner under täcket för att få sova hos sin "mamma" och finns det nåt mer rofyllt än en katt som ligger sked med en och bara spinner så sakta började jag domna bort och dra mig in i drömmarnas land.

Straxt vaknar jag av att jag fått en kaktus under täcket!!!



Kajsa drömde förmodligen något riktigt otäckt....kanske om grannkatten i torpet eller nåt annat obehagligt men fräste och spärrade ut varenda klo gjorde hon....så idag har jag lite små sår och och andra spår efter nattens äventyr!!!!

Nån som vill låna Kajsa i sommar när Ni kommer och hälsar på i torpet???

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Hua, inga kaktusar under täcket för mig! Här hemma får djuren ligga på täcket...men det är mysigt när de ligger ihoprullade i knävecken :)



Har utmanat dig inne hos mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback