Ville bara meddela!

I vårt land har vi åsiktfrihet och det är absolut nåt jag uppmuntrar men, när man väljer att vara anonym och dessutom kommer med vad jag anser personliga påhopp och idiotiska kommentarer....ja, då blir inte dessa kommentarer publicerade i min blogg!!!

Det som Du anonyme har skrivit kommer dessutom icke att bemötas av mig...så var det en diskussion Du önskade så får Du söka en annan "motståndare"!! Eller alternativt lämna Din anonyma håla...

Tilläggas bör att helt anonym är man inte här heller....jag har spårat Din stad trots att dimridåer varit utlagda!!!!

Kommentarer
Postat av: ~Kina~

Samma här! Dom kommentarer jag fått av AS (anonyma skitstövlar) har jag inte publicerat. Vågar man inte stå för vem man är ska man fan inte kommentera heller. Eller så har jag gjort så att jag lagt ut kommentarerna på bloggen och besvarat den vägen. Efter det hör man inte mycket mer.

På wp kan du inte lämna en kommentar helt anonymt. Du måste fylla i e-mail sen ser jag ip numrena direkt.

God morgon!

Postat av: Ingrid

Fy så trist att bli utsatt för anonyma idioter. Du gör helt rätt, bojkotta dem bara. Jag hoppas att du kan blockera IP:et så är du av med den sen.



Ha en skön söndag!

Kram Ingrid

2009-12-06 @ 09:54:04
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: ~Kina~

Den Tomten köpte jag via coolstuff.se tror jag adressen är. Där finns massa kul.

2009-12-06 @ 10:54:26
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback