Upp före tuppen i morgon!

Idag fick jag äntligen min efterlängtade sovmorgon, har ju försökt flera morgnar sista tiden då det passat in i mitt schema men då har jag vaknat före sex vilket jag absolut inte anser vara sovmorgon! Idag vaknade jag som vanligt när resten av familjen stökade runt men somnade om och vaknade när katten Lisa kom och väckte mig straxt före nio!

Men i morgon ska vi upp före tuppen då vi ska till domkyrkan för att se familjens dotter delta i Rudbeckianska luciatåget. Hon har visat oss flera klick från förra årets lussande från yuotube och är de bara hälften så bra så blir det underbart!! Jag ska försöka göra ljudupptagning med mobilen samt också ta foton så kanske Ni också kan få en kik!!!

Igår åkte jag hem till Bästa Vännen och fikade och sen fick vi en ingivelse att åka ner på stan och kolla runt lite vilket slutade med att jag kom hem med lite garn till en julklapp till dotra samt lite annat smått pyssel som kan behövas så här i juletid!

Idag ska jag slutföra mina uppgifter inför skolhelgen och sy gardinen som inte blev sydd igår!!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det blir säkert en minnesvärd dag i morgon. Hoppas att allt kommer att funka så att vi kan få se på det också.



Lycka till med sömnaden!

Kram Ingrid


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback