PS - I love you


av Cecelia Ahern.

Jisses, här har jag gråtit och skrattat om vartannat medan jag läst denna bok och har absout bestämt att filmen som baseras på densamme ska hyras under jullovet.

En helt fantastisk bok om livet med sorglig och humoristisk ton.

Holly förlorar sin make i cancer innan hon fyllt 30 år och han "kommer tillbaka" i form av några brev han skrev innan han dog. Det är små uppmaningar till henne från honom om hur hon bör gå vidare. Jag var ganska säker på hur boken skulle sluta...men man ska aldrig vara säker på nåt!!

Bredvid mig ligger nu Där regnbågen slutar av samma författare och jag tror bestämt jag ger mig i kast med den innan jag tar deckarna som också ligger och väntar!

För övrigt håller jag på att göra en liten lista på böcker som jag önskar mig i julklapp av mina barn!!!

Mina små bokrecensioner har ju liksom kommit åt sidan denna höst, får se om jag orkar ta tag i dom och berätta vilka jag läst och om möjligt ännu kortare berätta om dom....det är en hel del böcker......

Kommentarer
Postat av: A

Filmen är super duper bra. Har laddat hem den tidigare och bränt ut den så om ni vill låna är det bara att säga till :)

Postat av: Cattis

va....följer du inte upp på boktipset vartefter du läser....ironi

2009-12-14 @ 18:41:58
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: A

Då får vi ta och styra upp en fika nån dag här snart tycker jag så jag kan överlämna den :)

2009-12-14 @ 18:55:13
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Pia

Som du vet når sällan filmen upp till bokens standard, så även i PS I love you.. Men filmen var ändå ok, boken däremot var superbra!! :o)

Kram!

2009-12-16 @ 14:58:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback