Gratulationsblogg!

Dagens blogg ägnas åt gratulationer!

Först vill jag uppmärksamma min bloggvän Ingrid som i helgen blev utsedd till att inneha en av landets bästa bloggar!

Jag är djupt imponerad av Ingrid som har en av de bästa hemsidorna jag hittat på nätet. När man hittar till hennes sida är det som att slå upp en bra och hemtrevlig veckotidning. Man kan bli sittande länge, så när Ni går dit via min länk nedan så tycker jag att Ni ska slå upp en kopp kaffe först och göra det riktigt bekvämt för Er!

Här...hittar Ni till bloggen...men fortsätt och klicka på hennes flikar så hittar Ni mycket mer att roa Er med!

Egentligen så har inte detta med saken att göra men Ingrid fyller 70 kommande år och det tycker jag är värt att uppmärksammas. Hon är en ypperlig förebild för mig och säkert för många andra också...det finns inga åldersgränser när det gäller datorer!

Jag har en förebild till när det gäller teknisk nyfikenhet och hon fyller idag 72 år! Hon är inte bara min förebild när det gäller teknik utan i det mesta här i livet!

Hon är min moster!



Som Ni ser på gesten så ber hon om att inte få vara med på bild så jag har gjort henne lite hemlig!

Moster tillhör också de kvinnor som alltid varit nyfiken på teknik och inte låtit vare sig kön eller ålder hindra henne från att prova! Jag undrar om det möjligtvis kan vara den gotländska uppväxten som påverkar!!!

Ett stort grattis till min favoritmoster idag!!!

Till sist vill jag också passa på att gratulera min morbror som idag fyller 81...han läser säkert inte detta men nu har jag gratulerat!

Morbror har också i mångt och mycket varit en form av förebild för mig....jag skulle gissa att hans motto är....Ingenting är omöjligt men det kan ta lite längre tid!!!

Ha en bra dag allihopa...själv ska jag roa mig med en av mina kursare i vårt grupparbete!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej Ia!

Jag såg din rubrik och var naturligtvis nyfiken på vad du hade för gratulationer idag och så var det en till mig också. Tack snälla du för dina vänliga ord, det värmer i hjärtat!

Kram Ingrid

Postat av: Ingrid

vilken moster du har...grattis till dig med.

Kram Ingrid

2009-12-01 @ 20:07:01
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack för tips på ny blogg att läsa!! Sånt är alltid roligt..

Sv: Njuter eller förbannar du minusgraderna??!! Vad jag tycker om kylan, det vet du! :o)

2009-12-02 @ 00:04:56
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Nancy66

Först vill jag säga att fotona blev kanonfina, så kul att göra något sådant. Det skulle jag absolut vilja göra, :)



På tal om att vara gammal, ja min mormor hon är 86 år och håller på med Facebook, foton, dock bloggar hon inte. Men sedan hon slutade röka på äldre dagar så köpte hon sig en data i stället,,,,kanonbra...undras hur jag ska fixa att sluta röka, börjar med något nytt intresse jag med kanske!?



Ha en fin fredag, kramen

2009-12-04 @ 14:11:02
URL: http://nancy66.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback