God Jul!



I natt tre minuter efter tolvslaget spelades traditionellt O helga natt på radion och sen kunde vi gå och lägga oss med lite julkänsla i själ och hjärta!!

Dagen igår var en hektisk dag men ändå helt underbar!

Hela dagen hade vi tur att ligga steget före alla andra så nån trängsel i butikerna behövde vi inte uppleva. Flera olika sorters julgodis åstadkom Dotra och jag under många glada skratt och tillrop!

Lite sen lunch på IKEA och sedan klädde dotra julgranen.....jag vågar påstå att vi aldrig haft en sån vacker julgran tidigare. Aldrig att jag ger mig på att klä nån julgran igen!!!!!

Nu ska vi stöka lite med det sista inför julen som vi firar med barnen i morgon, idag får de ägna sig i lugn och ro åt sina andra vuxna!!!!



(Bilden är lånad från gotland.net..men det syns nästan ;)..)

Kommentarer
Postat av: Afrodite

KRAM & GOD JUL! =)

Postat av: Pia

Tänk att nästan hela Sverige ser ut som på det där tomtekortet!! Så härligt, inte minst för alla ungar! Ha en fortsatt skön julafton! Kram!

2009-12-24 @ 21:42:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback