Där regnbågen slutar...



av Cecelia Ahern.

När jag hade läst PS - I love you så var jag bara tvungen att genast kasta mig över nästa bok som jag hade liggande av samma författare eftersom den var så himla bra.

Det var inte den här!! Den var bra men jag som börjar närma mig femtio tyckte att själva stilen var svår att gilla. Hela boken är skriven i brev- och chattform. Handlingen i boken är suverän men som sagt, tröttsam att läsa.

Kort handlar den om två kompisar som skiljs åt i tonåren. Killen flyttar till Boston och tjejen blir kvar på Irland. Meningen är att tjejen ska flytta efter men nåt kommer i vägen denna gång...och nästa gång...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kikar förbi med en önskan om God fortsättnig på julen.

Här i Karmansbo är det på nollan och jättemilt ute efter dagar med 15 minus. Inget snöande än, men det lär vi väl inte slippa?

Jag vill även tacka för alla besök i min blogg under detta år och tack för att du blev min nätvän

Postat av: Nancy66

Önskar dig en fin fortsättning på julen,,,

2009-12-25 @ 15:23:00
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Pia

Förstår precis vad du menar.. jag orkade ungefär halvvägs.. så den ligger fortfarande där, oläst!!

Hoppas du har en fortsatt skön julhelg! Kram!

2009-12-25 @ 16:59:39
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback