Bloggrubrik saknas!

Börja nu med att sätta igång musiken så kan Ni låta Er roas medan Ni läser vad jag eventuellt kommer att skriva, jag är ju just nu i inledningsskedet och då har man ingen aning om vart mina fingrar bär hän!!!




Som vanligt har jag låtit mig inspireras av någon annans blogg, idag av en ganska ny bekantskap nå, inte så ny för jag började nog läsa hos henne i vintras eller våras men har väl inte visat mig så mycket för ibland känns det lite fånigt att skriva nåt när man inte har nåt jätteviktigt att säga...kan kännas som att man tränger sig på. Ja det där är ett problem som ligger hos mig...jag vet...för ingen ska känna att de tränger sig på här...kommentera om Ni vill eller skutta bara vidare.

Nå, i alla fall hade hennes son spelat och dansat ungefär ett drygt 70-tal gånger till denna låt som jag glömt bort...men ack så rolig, men kanske inte att höra så många gånger på en dag!!





Vi har också ett par såna låtar i vår familj och jag tänkte jag måste dela med mig! Detta är Jojje Wadenius som sjunger låtar med texter av Kenneth Gärdestad...helt fantastiska låtar som vi spelat många gånger genom åren! Hans barnvisor är ju fantastiska!

Annan musik som gått en del på vår bandspelare höll jag på att säga men CD-spelare menar jag givetvis är denna skiva!!! Till våra grannars glädje och förskräckelse kan jag tro. I torpet ökar vi volymen så fåglarna sitter med vingarna uppdragna!!!
Familjens barn skrek även dom högt i början att stäng av annars följer vi aldrig mer med till torpet men numera så är det nästan så att de vill spela högst...nå, en del av dom har med andra ord växt till sig!!!



Ja, nog skulle det hellre få regna kor över Västerås istället för denna eviga gråa matta som gör allt så mörkt och trist. Börjar verkligen känna att om det inte kommer lite sol snart så vägrar jag gå ur sängen!!!

Detta var allt för idag, tror jag, Anna och jag har i alla fall haft en härlig dag på Hälla!!!

Kommentarer
Postat av: A

Ja, jag kom på det när jag kom hem! Men va inget som saknades igentligen. Hade lika trevligt utan den där slurpen :) Synd bara att shoppinghumöret va på sne hos oss båda. Bättre lycka nästa gång.. Kanske med lite kaffe ;)

Postat av: ~Kina~

Haha va kul att du lagt in den låten:D Nä du har inte varit så flitig att kommentera inne hos mig trots att du läst så länge. Då vet jag ju inte vem du (mina läsare) är men nu när jag bytte blogg haffade jag dig ;) Du är dock inte den enda som inte kommenterar. Man måste ju inte kommentera men jag gillar att både få och ge kommentarer.

2009-12-08 @ 20:48:26
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Ingrid

Det var en ny version för mig...den där om att det regnar kor...hi hi hi den var rolig den. :-)

Kram Ingrid

2009-12-08 @ 23:11:01
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Pia

Sv: Ja, visst var det läckert!!

Gå in på www.poladroid.net (obs d:et i namnet). Det är dottern som gjort bilderna, inte jag!!(Måste jag ju erkänna!) Någon dag, kanske under julledigheten, så ska jag lära mig att göra det själv! ;o)

Sedan skriver du ut dem på fotopapper och skär/klipper ut varje bild..

2009-12-09 @ 09:17:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback