Annandagen är här!

Igår hade vi vår julafton, tror jag nämnt tidigare att vi är ensamma på julafton och låter barnen fira jul med sina andra familjer på julafton i lugn och ro. Att köra julracet är itne nåt att sträva efter så här försöker vi göra det så smidigt så möjligt.

Vid ett igår hade alla barnen dykt upp och vi åt vårt julbord. Det tog sin tid för vi ville verkligen äta i lugn och ro och njuta av att få sitta tillsammans. Vi röjde undan i vardagsrummet så vi kunde duka matbord därinne...fungerade perfekt. Familjen utökas ju vartefter barnen blir äldre och träffar kärlekar och då blir vårt lilla kök väldigt trångt...nu hittade vi en bra lösning och det kommer att få plats fler!!!!

Jag tror att alla blev nöjda med sina julklappar..jag var åtminstone mycket nöjd med allt!!

Idag åker vi lite norrut till svärmor!!

God fortsättning allihopa!!!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Så trevligt med ett foto av dig Ia.



Tittar in och önskar en god fortsättning på helgen!



Kram Ingrid



Postat av: Ingrid

Jag säger också en god fortsättning

Kram Ingrid

2009-12-26 @ 15:33:21
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Majsan

GOD FORTSÄTTNING!

2009-12-26 @ 17:04:08
URL: http://www.chattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback