Tack för alla...

...gratulationer både här i bloggen...i brevlådan och i telefonen!! Det har onekligen piggat upp mig lite i denna evinnerliga förkylning!!

Idag ska jag till doktorn och jag hoppas att han har nåt trevligt att säga eller åtminstone att han kan ge mig några goda råd om hur jag förbättrar immunförsvaret!

Jag ska tråka ut Er genom att ge en liten kort lägesrapport...jag är fortfarande rejält förkyld...näsan är lagom klibbig och tät och nysningarna är...regelbundna kan man säga!!! Jag har några samtal jag måste ringa men jag drar mig för det för jag har inte hittat snörena till öronpropparna som någon mot min vilja placerat i mina öron...jag hör ju för sjutton gubbar inte vad som sägs i luren!!!

Vad gäller bilden igår på den märkliga frukten eller grönsaken så ger jag Er ytterligare en bild idag så Ni får perspektivet gentemot andra frukter....själv har jag absolut ingen aning om vad det kan vara däremot har jag hittat några tjejer som bor och lever i Alanya som bloggar varje dag...tror jag ska be nån av dom att titta in i min blogg och kolla omde känner till dom. Skulle vara så kul att få veta vad det är för de är otroligt vackra!!!



Medan jag satt och letade lite bilder till dagens blogg så hittade jag den här bilden...

...att sätta?

...underbart härlig färskpotatis från Jansbo! Tänk om tjäle och sånt gett sig den här helgen då skulle man kanske kunna peta ner några potatisar...om inte annat så ska jag lägga ett gäng i äggfack och förgro och när jag tänker efter så är det nog bäst att mina potatisodlarplaner stannar vid det!!!

Till sist vill jag bara dela med mig av en härlig sommarbild....



Vad tror Ni...finns det nån skatt där vid slutet av regnbågen?

Kommentarer
Postat av: ingmarie

ja skatt finns säkert gäller bara att hitta den

Glad Påsk min vän

2009-04-08 @ 12:07:13
Postat av: Ingrid

Jag har precis samma tanke som du när det gäller det där med äggfacken, nu samlar jag så att jag kan använda dem till att förgro potatis i. Vi brukar sätta potatis sista dagarna i april eller eventuellt första maj.



Krya på dig! /Ingrid

Postat av: Anna

Klart att det finns en skatt.. Slutar den inte borta vid mig? Isåfall är det nog jag som är skatten ;)

2009-04-08 @ 17:28:57
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag följer med o letar efter skatten o du vill.

Skit med förkylning men du får krya på dej ändå.

Kram

2009-04-08 @ 20:18:43
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Kina

På bild nr 2 svarar jag : Potatis haha och på bild nr 1 svarar jag: ???? Har kollat båda dina bilder men jag har aldrig sett såna. Å då är vi ju ändå på "marknader" ofta. Ingen aning om vad det är.Tyvärr! Sorry att jag inte kan hjälpa dig, kanske nån annan kan. Glad Påsk!

2009-04-09 @ 13:40:00
URL: http://metrobloggen.se/erhit
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Hejsan!

Vill bara önska dig Glad Påsk, och hoppas du får en trevlig helg!

allt väl ?

Kram

2009-04-09 @ 13:44:38
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback