Rekreation!

Så var det då fredag igen och det är bara att konstatera att veckorna går fort...väldigt fort!

Idag kommer en långväga vän och ska låna vårt torp för en veckas rekreation och energipåfyllning och jag har svårt att tänka mig att det finns bättre platser för den sysselsättningen! Så på morgonen var det jag som fick kliva upp tidigt och ta mig ut till butiken för att handla det som hon har tänkt sig att inta under veckan, var sen ut till torpet och plockade upp det. Sambon får hämta henne vid tåget för själv ska jag ge mig ut på en liten tripp.

I mitt mående ingår att jag har lite svårt att åka hemifrån, det ger mig ofta en inre stress som är ganska obehaglig och uttrycker sig i form av yrsel och illamående mm. Men, jag tror att man måste träna och utsätta sig för detta trots obehaget men naturligtvis i lagom mängd, så nu far jag iväg i sällskap av son och svärdotter några dagar men jag lovar att komma in och uppdatera Er i mina göranden för det är iten till ödemarken jag ska!!

Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ha en mysig "retreat" i ödemarken!! Kram!

Postat av: Micke

Hoppas både du och den långväga vännen får kanonfina dagar!

2009-04-25 @ 10:57:17
URL: http://kludd.se
Postat av: Nancy66

Ni får ha det toppen och en sådan tripp skulle jag nog behöva, ut i ödemarken bara.....hihi, kramen

2009-04-29 @ 20:35:05
URL: http://nancy66.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback