Idag är det den sjätte april!



Vad är det då för speciellt med den dagen? Jo, för mig är det lite speciellt för den sjätte april för ett antal år sen drog jag mitt första andetag!!

Det kommer dock inte att firas idag utan den som fira med mig IRL får ta sig till torpet på långfredagen för då dukas det upp ett litet bord med lite mat och tårta bakad av svärdotra ;)...klockan två är Ni välkomna!!!

Men telefonen har gått varm härhemma idag och mobilen har skrikit flera gånger.....tack allihopa!!!

Bilden ovan tog jag av Lisa i helgen när hon låg på gräsmattan och snusade...måste säga att det är en av de bästa bilderna jag har av henne!

Förkylningen kom förresten som en present till mig i morse...halsen gör jätteont och snuvan är härlig....men kom på att jag ska nog be sambon köpa allergitabletter i present åt mig för det skulle lika gärna kunna vara allergi eftersom det bröt ut efter en helg utomhus!!

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hipp hipp hurra till dig idag!

2009-04-06 @ 11:55:45
Postat av: Majsan

GRATTIS!!!

Postat av: Micke

Grattis unga damen eller? he he

Ha en skön kväll o kram.

2009-04-06 @ 18:03:12
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Anna (den berömda svärdottern) ;)

Congrats my lady!

Du gick ner i åldern va? ;)



Du har en minipresent i min blogg =)

2009-04-06 @ 20:05:08
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: hemliga vännen

man gratulerar!!

2009-04-06 @ 20:22:31
Postat av: Marina

gerattis!

2009-04-06 @ 20:49:27
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Veduran / Susanna

Grattis Ia! :D



Om fyra dagar är det min tur...

Min Vilda ser lite ut som ut som din Lisa, och bruntabby semilånghår är av någon anledning lite svår att få bra på bild tycker jag. Min Theo som är korthår och svart och vit är mer fotogenisk :)



Men som sagt... HIPP HIPP HURRA

FÖR LILLA IA IDA!



2009-04-06 @ 21:00:45
Postat av: Anonym

Grattis Ia! :D



Om fyra dagar är det min tur...

Min Vilda ser lite ut som ut som din Lisa, och bruntabby semilånghår är av någon anledning lite svår att få bra på bild tycker jag. Min Theo som är korthår och svart och vit är mer fotogenisk :)



Men som sagt... HIPP HIPP HURRA

FÖR LILLA IA IDA!



2009-04-06 @ 21:01:32
Postat av: Pia

Stort GRATTIS på födelsedagen!!! Hoppas du kryar på dig snabbt och definitivt innan påskhelgen börjar.. Må du få ett underbart kalas på långfredagen!!

Kram!

2009-04-06 @ 22:26:14
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Grattis !!!

Hoppas du kryar på dig.

Vilken söt kisse katt.

Kram Ingrid

2009-04-07 @ 22:32:50
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Nina

Jättegrattis i efterskott!!! Jag hade det uppskrivet o med påminnelse, o det larmade mycket riktigt påmindes jag, men hade inte tid just för ögoblicket...sen var det så borta..förlåt... Hoppas du fick en fin dag iaf!!! Kram

2009-04-08 @ 02:27:11
Postat av: Trebarnsmamman

Grattis i efterskott!

2009-04-08 @ 06:10:42
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback