Men snälla...

...det är väl knappast teve som förstör äktenskapen..

Svenska kvinnor lär vara oroliga för att den nya såpan Färjan kommer att förstöra många äktenskap...
LÄS HÄR...

Man måste få ha kul säger en tjej...jaha...kan man inte ha det utan att vara otrogen undrar då jag??  När jag läser detta verkar kryssning vara synonymt med otrohet. Nu är jag ju inte direkt kryssningstypen men de gånger jag varit på kryssning så har jag hållit mig inom skaklarna....vilket jag för övrigt alltid gjort då otrohet är det värsta jag vet!!

Jag förstår inte vitsen med att såra sin partner på det viset, för sårar gör man och tyvärr har jag alltför mycket erfarenhet av detta själv men det tänker jag inte gå in på här i bloggen för även sånt kan såra...att lämna ut för mycket om sig själv i en öppen blogg!

Känner man ett behov av att vara otrogen bör man nog se över den relation man har...är den vad man vill att den ska vara? Är man notoriskt otrogen bör man kanske över huvudtaget inte ha en relation utan leva som singel.

Sen kan man väl fundera på underhållningsvärdet i denna typ av såpa men det är ju en helt annan diskussion!!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag ser fram emot serien samtidgt som jag inte vill se...så pinsamma situationer..o jag håller med du i frågan om otrohet..vaddå menar de att det killarna inte vet av mår de inte dåligt över...fattar inte hur de kan göra så..C yaa..

Postat av: Pia

Jag tror att serien mest kommer att handla om fylla och pinsamheter! Jag tänker alltid när jag ser någon göra bort sig att det finns en mamma, pappa, syskon och kanske t o m egna barn som blir drabbade.. Så är det ju i alla såpor..

2008-09-29 @ 17:25:02
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååh va heter den/dom då? så man kan köpa hem =P

Hittat 2 nya hobbys, böcker och stickning =)

2008-09-29 @ 21:37:31
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har aldrig förstått mig på detta med otrohet heller, om man kan göra så mot sin parner så måste man vara ganska känslokall som person.

2008-10-01 @ 20:37:40
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback