Jag har försökt!

Intresset för att snurra runt på olika bloggar och titta och läsa blir allt större och större. Sista tiden har jag fascinerats otroligt mycket av vattenbilder! Idag fick jag för mig att jag skulle prova jag också...jag är en glad fotoamatör som allt oftare tänker att det vore roligt att gå en kurs och lära sig ännu mer om fotokonsten...jag har en bra kamera som jag inte kan utnyttja maximalt eftersom jag inte kan..får se om jag tar mig i kragen här i höst och kommer iväg på nån kurs...till dess får Ni nöja Er med min amatörbilder!

Vill passa på att tacka för inspirationen av alla härliga bilder på Era bloggar!

   
   






Det gör inget om Ni säger nåt om vad Ni tycker om bilderna!!

Både negativ och positiv kritik är välkommen!!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka härliga bilder!! Skulle bli läckra förstoringar!! Har själv en digital systemkamera som jag inte lärt mig. Dottern ska börja en kurs nästa tisdag så... då får hon lära mig sen :o)

Besök gärna min sida
www.anjocapi.blogg.se och kika på de bilder jag tagit.. faktiskt så är det flesta tagna med min mobil!!

Ha en bra dag!

//Pia

2008-09-09 @ 18:52:44
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Cattis

jättehäftiga kort..vatten fascinerar även mig...vad är det för vatten? C yaa..

2008-09-09 @ 19:02:26
URL: http://yeahdelila.blogg.se/
Postat av: Anna

haha det nya trosmodet ja ;)

Ja kör stenhårt på det =P Trosor över naveln

är det nya heta haha!!

2008-09-09 @ 20:17:54
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack för din kommentar! Jaja, jag vet att jag måste börja använda systemkameran mer :o) men eftersom jag har problem med nacken så orkar jag inte bära den några längre sträckor.. Mobilen har jag dock alltid med mig! :o) Ha en bra dag!!

//Pia

2008-09-10 @ 07:47:36
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Eva (lovebaby_)

Nu har jag kikat på dina fina bilder..

2008-09-10 @ 11:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback