Bevismaterial!!!

Idrott är skadligt....det har jag hävdat åtminstone de senaste femton åren...och här är väl tydligt bevis!!!

Skämt åsido tycker jag att det är oerhört tråkigt för Gunilla...hon har säkert lagt ner massor av tid för detta lopp och så slutar det såhär! Jag kan tänka mig att för de som deltar i Paralympics betyder placeringarna otroligt mycket mer än för våra olympier. Man läser ju ofta om att de icke-handikappade har svårt att få ihop sponsorer och jag antar att det inte är lättare inom handikappidrotten!
Dock gläds jag åt att det nu sänds lite direkt från Kina....det är ett klart framsteg!!

Dagen här har för övrigt varit förkyld...ja, jag vet att Ni börjar tycka att jag är tjatig om denna förkylning...då ska NI bara veta vad jag tycker om att vakna tillsammans med den varje morgon!!!!!! Lite lättare är det dock men jag har fortfarande feber och hostar så ryggen värker! Idag är det femte dagen...hej och hå!!!

I morgon hoppas jag på en bättring både vad gäller hälsan och vädret...är så himla sugen på en skogspromenad!!!!

Det finns lingon i skogen!

Vill också passa på att tacka för alla besök under EFIT, kul att få dela med sig av en dag i månaden!!!

Kommentarer
Postat av: Scrolliz

Åh min dina är ju fantastiska. Färger och kontraster, tex mot sten (eller mossa) gör så himla mycket. Kram Sara

Postat av: Micke

Jag gnällde över en vecka på min infektion också (blev aldrig riktigt förkyld med snuva och så), så gnäll på :)



Fint foto det där.

2008-09-08 @ 17:22:37
URL: http://kludd.se/
Postat av: Cattis

ja där ser mna så de kan gå..tack för "promenaden" i morse..C yaa..

2008-09-08 @ 17:36:08
URL: http://yeahdelila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback