Aptit...

...har jag gott om just nu...kunde jag dela med mig av den så vore det perfekt!!

Jag är helt säker på att jag inte äter för att ersätta rökningen för av nån underlig anledning så är jag inte röksugen..jag tänker inte ens på rökning. Igår glömde jag till och med att sätta på plåstret....

Däremot är allt som finns i skåpen smarrigt....fortsätter jag så här så kommer jag att se ut som en elefant till sommaren och då kan man ju undra vilket som är mest hälsosamt?

Jag tänker inte forska i det för jag är ganska säker på att rökningen skadar min kropp mera än om jag går upp femton kilo....däremot är det ju jobbigt psyikiskt med tanke på mitt förhållande till mat och kropp sen tidigare i livet...men jag får väl lära mig att leva med det också på nåt sätt...inget är omöjligt det tar bara lite längre tid!!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Du vet ju att det bara är nikotinmonstret som genom matsug försöker få dig att ta den där "enda" ciggen igen!! Så kämpa på, kompis!

Postat av: Anna

Du kommer klara det här Ia, utan både cigaretter och mat =)

2008-11-06 @ 17:19:12
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: CAT

Usch, det är verkligen inte lätt!

Varken det ena eller det andra!

Och visst blir det säkert så att man ersätter det man saknar med annat!

Ja min uppkörningslärare hade säkert kul...

Däremot tror jag dom är ganska van vid nervösa, kvinnliga trafikanter som ska till att ta körkort...hihi....

Ha en bra kväll!

Kram

2008-11-06 @ 18:46:24
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback