Utpumpad!

Min bästa vän sen...tja, det går vi inte in på i detalj men ganska länge, ringde idag på förmiddagen och hade drabbats av nån form av ryggskott...eller så....
Jag erbjöd mig genast att cykla över med några piggaupp-piller....såna brukar ju göra att det känns något bättre att vara hemma! Fint väder var det dessutom så jag hoppade upp på cykeln och trampade iväg...upptäcker ganska snart att luften tagit slut i både mig och i Sunnanö.


Fram kom vi men ganska utpumpade. Tvingade i kamraten ett piller omgående och hon "tvingade" i mig nygjord rabarberpaj och vanlijsås!!!

Vi satt och ondgjorde oss ett tag om dumma föräldrar....skönt att få lufta sina tankar ibland...IRL!!!

Snart satte det igång att regna vilket jag itne alls var speciellt utrustad för så det korta besöket blev betydligt längre än beräknat. Men jag blev tipsad om en blogg som jag ska kika lite närmare på.....kul att se hur folk planerar sina husbyggen...in i minsta detalj!

Kamratens sambo var snäll och hjälpte mig att tanka ny luft så hem gick det som en dans!! Man tackar för det! Lite våt blev jag men vad gjorde det när det kom ur detta vackra moln....



Nu ska jag fortsätta packa för att ta mig till torpet....har dock inte bestämt hur jag ska göra med Lisa....ska hon följa med eller ska hon vara kvar i stan....men det är ju väldans trevligt att ha sällskap därute!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, nja många av den kulturen gillar ju inte sådant hehe!!

Men bra som 17 är den. 3:e gången ja läser den nu =P Så bra tycker ja att den är =)

Fira midsommar, vart då?

Postat av: Anna

Men han är ju Kristian.. Härlig å go iaf =)

Hehe men det är skillnad på vuxet "fyllebeteénde" och "ungdomars".. oftast iaf hehe

2008-06-17 @ 16:38:24
URL: http://lindblom86.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej igen...

Vet du att jag hade på känn att det var du... Jag vet inte varför men jag trode det bara.. Trevligt att du kom mer läsa, vet inte om det står så mycket interssant men det får gå.. Jag kanske kommer att börja plugga i Västerrås till våren 09, Hoppas jag kan träffa Kristians då igen, men jag hoppas jag träffar han innen.. Kramar Johanna

2008-06-17 @ 16:50:21
URL: http://johannakvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback