Har lite ...

Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska skriva om idag....ska jag vara seriös....larvig....eller bara uppriktig???

Jag skulle ju kunna vara lite av varje faktiskt!!!

Först av allt är jag ursinnig på denna förbaskade regering vi har!!! Från 1 juli sänks sjukpenningen för oss långtidssjukskrivna, ja för andra också förstås, men vi långtidssjukskrivna är ju ett gissel för samhället....vi är parasiter som ska utrotas och de ska göras med att sänka eller så småningom helt ta bort sjukpenningen!

Jag antar att Alfons, f´låt, Rheinfeldt tror att den 1 juli  i år kommer jag att bli frisk...jag önskar verkligen att jag kunde tro det också!!!!

Det vore fan så mycket bättre om man såg till att myndigheterna följer upp de rehabiliteringsplaner som finns....såg till att läkarna stannade på sina arbetsplatser...och att det fanns terapeuter som itne kostar skjortan för den enskilde!
Om allt detta gjorts så lovar jag att jag förmodligen varit ute och jobbat i flera år vid det här laget!!!

Ja, det var det seriösa inslaget i dagens blogg.....helt ogenomtänkt skrivet...ilskan styrde tangentfingrarna!



Vad ska jag skriva som är larvigt då...det torde ju inte vara några problem.......

Jag ska köpa rockringar till midsommar....då ska vi rocka loss våra vänner och vi...men jag tänkte vi skulle hinna tjyvträna lite först!!!!

Uppriktigheten....ja, den får väl bestå i att det ska bli himla gott med ett glas vin ikväll.....kanske ska jag slå på stort och inta en cider också!!!



Ha en bra helg.........och cykla försiktigt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst går det men det kommer vara jobbigt...=)



Det är inte så svårt när man kommer på hur det är man ska göra men det är en massa man måste tänka på när man gör om bloggen, första bloggen jag gjorde tog flera, flera timmar innan jag var nöjd och hade fattat vad jag hade gjort....=)

Postat av: Anna

Hehe nej då ;)

Han va så duktig igår å fråga om han kunde ställa tallriken på diskbänken bara!

Vet inte riktigt vad han hade gjort om ja sa nej?

Golvet kanske? hehe

2008-06-13 @ 12:18:35
URL: http://lindblom86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback