Så jävla besviken!

Hur kan man ställa ett sånt ultimatum??

Om Ditt barn ska bo här så flyttar jag! Då älskar man inte varandra anser jag....då älskar man bara sig själv!

Helgen har varit bra! Fylld av sol och trädgårdsarbete...precis som en helg ska vara! En och annan liten regnskulr kom det naturligtvis men inte nåt som störde, bara som gynnade grödorna!

                             
   

Närbild på vår vackra hortensia


Som vanligt tog vi en sväng till boden i Sätrabrunn och handlade det vi behövde vilket bara var mjölk!

Idag ska det bara grejas lite med sånt som måste grejas med i stan....sen far jag ut igen...jag och Lisa!!


         
           
Nässelfjäril *tror jag* på kinesisk gräslök!

Kommentarer
Postat av: Cattis

när jag flyttar till nåt ställe där man kan ha lite plantor så är en lila hortensia själsskriven...vilekn vacker blomma..lr är de buske? Hur som helst...jättefin...C yaa..

Postat av: Eva

Jätte fina bilder du tagit på blommorna o hortensia är en jätte fin blomma tycker jag!

2008-06-16 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback