Måndag och fortsatt semester!

Vi har semester en vecka till och blir nog kvar här i torpet ett bra tag till. Idag regnar det och det är minst sagt välkommet, alldeles nyss var dock solen framme och det blev nästan tropisk värme men jag tittade bort mot horisonten och insåg.....

...lugnet före stormen möjligtvis!

Ja, Ni kan ju se själva...jag gissar att vi snart har ett rejält oväder över oss. Regnet behövs så det gör inget men jag vill inte ha nåt slagregn det förstör så mycket!

Sambon har just klarat av disken, han älskar ju att diska vilket jag är glad för. Jag tycker nämligen att det finns bra mycket roligare saker att sysselsätta sig med!

Sambon fick igår läsa min blogg, han har inte på nåt vis varit förbjuden att göra det men han har ju en viss aversion mot datorer så det har inte blivit av. Han förvånades över att jag liksom så många andra ville skriva dagbok på nätet och naturligtvis kan man fundera på det...är vi alla lite exhibitionistiska av oss eller...tror jag verkligen att nån kan vara intresserad av vad jag gör om dagarna?
Han är precis lika intelligent som han ser ut...om inte mera!
Ja, jag kan väl inte vara den enda som snurrar runt på olika bloggar och kollar för det visar nämligen inte statistiken. Det är ganska kul att se hur antalet besökare ökar för varje vecka och då har jag minsann inte gjort speciellt mycket för att marknadsföra mig!
Sen är det ju faktiskt så att det är ju inte dagbok i vanlig bemärkelse för här berättar man inte hemligheter!

Nu medan jag sitter här så kommer ovädret, kanske borde jag stänga ner burken för att dte kommer att åska....ja, det är ett som är säkert! Under tiden ovädret drar förbi kan jag ju kanske komma på nåt vettigt och förståndigt att skriva om!!



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha nej det är Tess som införskaffat en rocker =P

Ja skulle nog aldrog våga med tanker på hur det visade sig på midsommar.. hur kass man var ;)

Postat av: Nancy66

Förstår precis vad du menar med bloggandet. För mig är det verkligen ren terapi, jätteskönt att skriva av sig, att både ge och ta. Sen som du säger, de innersta hemligheterna behåller vi för oss själva eller till våra närmaste vänner och kära...L

2008-07-01 @ 20:07:41
URL: http://nancy1966.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback